need välismaalaste satanistide Abduction Grove: on: rabi Kakam Rothschild: 666 322: Illuminati: sidunud hüpnotiseeritud kõik: juutide kaudu

@ ComunitaEbraicaRoma, 2628342 - kõik need välismaalaste satanistide Abduction Grove: on: rabi Kakam Rothschild: 666 322: Illuminati: sidunud hüpnotiseeritud kõik: juutide kaudu: Talmud, Kabala: ja:: varjatud arts: Vabamüürlus: ja: inimohvrit to: Saatan, aga: mul on murtud: kunagi: see needus: see surmava loitsu: on: Shoah: Sest ma olen: abikaasa: of: Iisrael: "õnnistatud: ta, et: kes tuleb sisse: nimi: järgmist: :: Issand Jumal: YHWH "halleluuja - there: on: ei ole: kõik: Universe:: hind, mida võidakse maksta trükitud: võimalik saada:: vabatahtlikud minu vale! st: metafüüsika live seestpoolt ME! Tegelikult ma olen: elutuba metafüüsika! -: Hiina vanasõna ütleb: "Ma olen: ühe tera: of: riis, et: liigub: tasakaal." ok! Ma otsustasin, et: Ron Paul on: järgmine president on trükitud: "USA Liberty: maailma." piisa! kõik need pabulad: of: 666 Clinton Bush Obama jne IMF FMI NWO WW ufo välismaalaste CIA Mossad .. kõik: 322: of: jama: Freemasons satanistide: on: Rothschild * Newt: on: teise. Ron Paul: on:: ainus, kes paneb america .. ESIMENE: ja: hoida meid kasutavad Iisrael: vallutada riike, kes kunagi .. ei jama, et: meile, kui palju:: meie mehed peavad surema:: jääb: of:: sionistliku? Newt on põhjus: nafta: ja: revolver ta ka aitab varjata: Iisraeli rünnak ..kohta: USS: Vabadus kuid: sionistliku kontroll: Meedia: nii: nad ignor Ron Paul.Hõivata sionistliku MEDIA DEMAND TÕDE .. * Kui O'Reilly tõesti tahtsid: haiget Ron Paul.
* See: on:: MORE voteing eest: mida nad näevad: parem PRESIDENT:. Taas PRESIDENT: Ron Paul.
* VASTU YOUTUBE CIA Mossad: Selle võimatu: kuni: download, tema: ei: tööta.Märkasin: y võttis meie sõbrad off meie kanalid: ja: kui te uuendate kanal:: uue ilme oma: tellijad on: ei: keda esindab samuti pole kanaleid te subbed to:.
* Xcdude35: Ütles: GOP majanduskava Ron Paul hull nagu Fox .. Kahjuks on see: on:: vähemalt see: kas: võtta: salvestab: USA ... Jumal aidaku meid.
* MrBeaukinz: Ütles: Commento al TUO video: Ron Paul Reality Check võidab america USA: meie president: Parlament
Hope inimesed saavad oma reaalsuse kontroll nüüd: ja: ei:: halvad üks, kui dr Paul ei võida: GOP.
* MrBeaukinz: Ütles: Ma tahan: olla Ron Paul kui ma suureks saan! Ma arvan, mõeldud:: pealkiri: öelge "Vali: Vabadus või surm: Ron Paul 2012!"
* LacobrigusRomanicus: Said: Go Ron Paul! Commento al TUO video: Cat Fight Mitt Romney Rick Perry: ja: Ron Paul üleval: see kõik .. * Dontaskmewhatithink ütles: Commento al TUO video: võidab Rise Ron Paul PRESIDENT: vs IMF FMI FED BCE NWO WW oma Talmud illuminaatide: Ron Paul, RAHVASTE PRESIDENT:,: ei ole:: medias .... Hääleta ja tõestada.
Ron Paul PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: Ron Paul PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT:
@ Uhjk100 - ma olen täiesti nõus: umbes, et: sa ütlesid VASTU: Talmud: ja:: Sharia .. Jeesuse on: tõusnud!: Nii: ta on juba: võitis! võitis kõik! Seega: kõik saab viis: alla oma jalad! sa ei mõtle at ehmatus: of: need: kes: olen elanud: oma elu: võitlus Jeesus Kristus? Jeesus on kaetud teile: oma verega! siis: kõik teie patt: isegi kõik tulevased pattu: on peidetud! JHWH sisse Jeesus,: of: iga Christian:: juudi Temple: nii: need satanistid: kes tapavad kristlased? to: väljavõte: ir veri, või: võta temalt: läbi: IMF: pangandus emissioonitulu või Talmud, ECC? nad ähvardanud:: võimatu: Demolition: of:: sama Throne: of: Jumal: Õnnetu wretches!Te võtate seda: Teie asukoht: in: troonile tuba: nimelt, et: heart: of: Jeesus, kui: on: pärssis isegi:: inglid: on: saab sisestada .. sest: see: on: ei ole:: taevalik paradiis:: suurim ambizione: iga: mees: aga: on:: iste:: troonile: of: Jumal: sest: sa tegelikult oled: a: poeg: of : Jumal, deified: transfigured au: Purificated Pühitsetud: kuivatatud, do: ei: sa tead, et: meil on ainult meile, et: kohtunik kõiki asju?