gjitha këto Aliens Satanists Grove Rrëmbim Rabini Kakam Rothschild

@ ComunitaEbraicaRoma, 2628342 - të gjitha këto Aliens Satanists Grove Rrëmbimi i: i: Rabini Kakam Rothschild: 666 322: Illuminati: kemi lidhur hipnotizuar të gjithë: Judenjve: nepermjet: Talmudit, Kabala: dhe:: art okult: Masoneria: dhe: sakrifica njerëzore për: shejtani, por: Kam thyer për: kurrë: ky mallkim: kjo magji vdekjeprurës: e: Shoah: Sepse unë jam: burri: e: Izraeli: "bekuar: ai që: vjen në: Emri:: i: :: Zoti, Perëndia: YHWH "Hallelujah - ka: nuk:: është në të gjitha: Universi: a: çmimi që mund të paguhet, sepse: mund të merrni: një: gënjeshtër vullnetare im! dmth: metafizikën jetojnë brenda në ME! Në fakt, unë jam: metafizikës gjallë - një:! Proverb kinez thotë: ". Unë do të jetë një: kokërr të vetme: të: oriz se: do të lëvizë: bilancit" ok! Unë vendosa që: Ron Paul do të jenë: Presidenti i ardhshëm: për:: "SHBA-LIRIA në:. Botës" mjaftueshme! me të gjitha këto bajgë: i: 666 Clinton Bush Obama, etj FMN FMI NWO WW ufo huaj CIA-s Mosadit .. të gjitha: 322: i: mut: Satanists Fytyra: e: Newt Rothschild *: është: një tjetër. RON PAUL: eshte:: vetëm një që do të vihet america .. PARË: dhe: të na mbajtur të përdoren nga Izraeli për: pushtonte vendet që kurrë nuk .. ka mut te: na, sa: e: njerëzit tanë duhet të vdesin për:: qëndron: i:: sionist? Newt është arsyeja për: NAFTA: dhe: gat ai gjithashtu ndihmojnë fshehur: sulmi izraelit .. më: USS: LIRIA por: Zionist kontrollit: mediat: kështu: ata ignor Ron Paul. Zënë VËRTETA MEDIA sionist KËRKESËS .. * Nëse O'Reilly të vërtetë donte të: lënduar Ron Paul.* Se: është:: MORE voteing për: atë që ata e shohin si: PRESIDENTI drejtë:. Por përsëri PRESIDENTI: RON PAUL.* KUNDËR YOUTUBE CIA Mossad: e pamundur e saj: të: download, e saj: jo: pune. Kam vënë re: y mori miqtë tanë nga kanalet tona: dhe: nëse ju Freskojeni kanalin tuaj per:: re sy tuaj: abonentë janë: nuk: e përfaqësuar as kanalet që ju subbed tek:.* Xcdude35: THA: Plani GOP Ekonomik Ron Paul Crazy Like A Fox .. Për fat të keq, këtë: është:: minimum atë: do të: të marrë për të: të shpëtuar: USA ... Zoti na ndihmoftë.* MrBeaukinz: THA: Commento al Tuo video: Ron Paul Kontrollo Reality fiton america USA: Na PRESIDENTI: ParlamentShpresoj se njerëzit të shikoni realitetin e tyre tani: dhe: nuk: a: ashpër e në qoftë se Dr Pali nuk fiton: GOP.* MrBeaukinz: THA: Unë dua të: të Ron Paul kur rriten! Unë mendoj se ju të destinuara për:: titullin: thonë "Zgjidhni: Liberty apo Vdekja: Ron Paul 2012"* LacobrigusRomanicus: THA: Go Ron Paul! Al Commento Video Tuo: Lufta Cat Mitt Romney Rick Perry: dhe: Ron Paul mbi: të gjitha .. * Dontaskmewhatithink THA: Commento al Tuo video: Ron Paul fiton Ngritja PRESIDENTI: vs FMN FMI FED pes NWO Illuminati WW Talmudi e tij: Ron Paul, PRESIDENTI Popujve:,: jo:: mediat .... VOTA dhe të provojë atë.RON PAUL PRESIDENTI: RON PAUL PRESIDENTI: RON PAUL PRESIDENTI: RON PAUL PRESIDENTI: RON PAUL PRESIDENTI: RON PAUL PRESIDENTI: RON PAUL PRESIDENTI: RON PAUL