Aliens satanister Bortføring Grove Rabbi Kakam Rothschild

@ ComunitaEbraicaRoma, 2628342 - alle disse Aliens satanister Bortføring Grove: av: Rabbi Kakam Rothschild: 666 322: Illuminati: har bundet hypnotisert alle: jødene: gjennom: Talmud, Kabbala: og: den: okkulte arts: Freemasonry: og: menneskeofringer til: Satan, men: Jeg har brukket for: gang: dette forbannelse: denne dødelige spell: av: Shoah: Fordi jeg er: mann: av: Israel: "velsignet: han at: kommer i: navn: av: det: Herren Gud: YHWH "Hallelujah - det: er: ikke: i alle: Universe: a: pris som kan betales: for: kan få: a: frivillig min løgn! dvs.: metafysikk lever INSIDE i ME! Faktisk er jeg den: stue metafysikk - en! Kinesisk ordtak sier: ". Jeg vil være en: enkelt korn: av: ris som: vil flytte: balanse" ok! Jeg bestemte meg for at: Ron Paul vil være: neste PRESIDENT: for: "US LIBERTY i:. World" nok!med alle disse droppings: av: 666 Clinton Bush Obama, etc. IMF FMI NWO WW ufo aliens CIA Mossad .. alt: 322: av: dritt: frimurerne satanister: av: Rothschild * Newt: is: en annen. RON PAUL: er:: eneste som vil sette amerika .. FØRSTE: og: holde oss fra å bli brukt av Israel til: invadere land som aldri .. gjorde dritt til: oss, hvor mange: av: våre menn skal dø for: at: løgn: om:: sionistiske? Newt er årsaken til: NAFTA: og: gat han også hjelpe skjule: Israelsk angrep .. på: USS: LIBERTY men: sionistiske kontrollere: media: så: de ignor Ron Paul. Okkupere den sionistiske MEDIA DEMAND SANNHETEN .. * Hvis O'Reilly virkelig ønsket å: såre Ron Paul.* Det: er:: MORE voteing for: hva de ser som: høyre PRESIDENT:. Nok en gang PRESIDENT: RON PAUL.* MOT YOUTUBE CIA Mossad: Den umulige: å: download, Its: ikke: fungerer. Jeg la merke til: y tok våre venner off våre kanaler: og: Hvis du oppgraderer din kanal for: de: nytt utseende ditt: abonnenter er: ikke: representert eller er kanaler du subbed til:.* Xcdude35: SAID: GOP Economic Plan Ron Paul Crazy Like A Fox .. Dessverre, dette: er:: minimum det: vil: ta til: lagre: USA ... Gud hjelpe oss.* MrBeaukinz: SAID: Commento al Tuo video: Ron Paul Reality Check vinner america USA: us PRESIDENT: ParlamentHåper folk får sine reality check nå: og: ikke: a: harsher en hvis Dr. Paul ikke vinne: GOP.* MrBeaukinz: sa: Jeg vil: være Ron Paul når jeg blir stor! Jeg tror du er ment for: at: title til: si "Velg: Liberty eller Død: Ron Paul 2012"* LacobrigusRomanicus: SAID: Go Ron Paul! Commento al Tuo video: Cat Fight Mitt Romney Rick Perry: og: Ron Paul ovenfor: det hele .. * Dontaskmewhatithink sa: Commento al Tuo video: vinner Rise Ron Paul PRESIDENT: vs IMF FMI FED BCE NWO WW sin Talmud illuminati: Ron Paul, The PEOPLES PRESIDENT:,: ikke: den: mediene .... STEM og bevise det.RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: RON PAUL PRESIDENT: 










 
@ Uhjk100 - Jeg helt enig: om at: du sa MOT: Talmud: og: den: Sharia .. Jesus: is: steget! Så: han har allerede: vant! vunnet alt! derfor: alt vil bli ledet: under føttene!du kan tenke på skrekk: av: de: som: har levd: hans liv til: bekjempe Jesus Kristus? Jesus har dekket deg: med sitt blod! Deretter: ethvert din synd: selv hver fremtid synd: har vært skjult! JHWH i Jesus gjorde: av: hver Christian: de: Jewish Temple: so: de satanister: som dreper kristne? til: pakke ut: ir blod, eller til: frata ham: gjennom: IMF: banking seigniorage eller Talmud, ECC? De truet: den: Impossible: Riving: om:: samme Throne: av: Gud: Miserable stakkarene! Du tar det: Din posisjon: i: tronen room: nemlig i: heart: av: Jesus, der: is: hemmet selv til: den: angels: av: kan skrive .. fordi: det: is: ikke: den: himmelsk paradis: de: største ambizione: av: ethvert menneske: men: er:: Seat:: tronen: av: Gud: Fordi: du virkelig er: a: son: av : Gud, guddommeliggjort: forvandlet herlighet: Purificated Hallowed: herdet, gjør: ikke: vet du, at: vi skal bare oss to: dømme alle ting?